نتایج جستجو برای عبارت :

نحوه ارائه دفاتر و اسناد و مدارک مالیاتی

 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
به استناد سایت آیین دادرسی دینا خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع اجرای اسناد تهران بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان و ارزیابی نحوه کار، در واحد‌های مختلف این مجتمع حضور یافت . برای مشاهده جزئیات اجرای اسناد از طریق دفاتر اسناد رسمی کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/84/اجرای-اسناد-از-طریق-دفاتر-اسناد-رسمی.html
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. دفاتر خدمات ترجمه با ترجمه مدارک به صورت تخصصی انج
در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.
ادامه مطلب
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
 
اداره ی ثبت شرکت ها بصورت پیشفرض زمان
اخذ دفاتر پلمپ در شرکتهای تاسیس شده را فعال میسازنند و شرکت های تازه
تاسیس کافی است فقط مدارک خود را تکمیل کنند و اوراق و اسناد لازم را ارسال
نمایند.شرکت هایی که یک سال از تاسسیشان میگذرد باید دفاتر خود را تا پیش
از اتمام اسفند ماه اخذ و سپس پلمپ نمایند.
در دفاتر ترجمه رسمی ، مدارک و اسناد مهمی اعم از تحصیلی ، هویتی و ازدواج ترجمه می شود و همراه با مهر و امضا قوه قضائیه به مشتری تحویل داده می شود. اما ترجمه غیر رسمی شامل ترجمه مفالات ، ترجمه کتاب و... می شود. 
بنابراین با توجه به هدف خود از ترجمه ، مخصوصا در ترجمه رسمی که نیاز به حساسبت و دقت بالایی دارد لازم است مدارک خود را مترجم مورد اعتماد قوه فضائیه بسپارید. یکی زا دفاتر ترجمه رسمی که سال هاست در زمینه خدمات ترجمه به سایر زبان ها و مخصوصا ترج
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. 
دفتر ترجمه رسمی تهران دکتر امین جعفری با تخصص حرف
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی
دفتر ترجمه رسمی
 
دارالترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر نظر اداره کل اسناد امور مترجمان رسمی قوه قضاییه، با سابقه‌ای درخشان در زمینه ترجمه رسمی و تاییدات اسناد و مدارک آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می‌باشد.شایان ذکر است دفتر مذکور دارای پروانه رسمی از قوه قضاییه در زبان انگلیسی بوده و ترجمه کلیه اسناد و مدارک رسمی را به همراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و طبق قیمت مصوب تعرفه این سازمان انجام می‌دهد.دارالترج
مدرکی است که حاوی  تمام جزئیات و متعلقات و مشخصات ملک از جمله کد انشعابات آب، برق و گاز  بوده و بصورت برگه ای به اندازه A2 در اختیار مالکین قرار می گیرد و به عبارتی پیش نیاز دریافت سند ملک است. 
اما در گذشته بنچاق به عنوان سند ملک اعتبار داشته و در زمان خرید و فروش املاک توسط افرادی مورد اعتماد و با سواد به صورت دستی نوشته و توسط طرفین مهر و امضا می شد. به عبارتی دیگر بنچاق در زمان قدیم همان سند منگوله دار بوده است که پس از بوجود آمدن دفاتر اسنا
دفتر ترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر نظر اداره کل اسناد امور مترجمان رسمی قوه قضاییه، با سابقه‌ای درخشان در زمینه ترجمه رسمی و تاییدات اسناد و مدارک آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می‌باشد.شایان ذکر است دفتر مذکور دارای پروانه رسمی از قوه قضاییه در زبان انگلیسی بوده و ترجمه کلیه اسناد و مدارک رسمی را به همراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و طبق قیمت مصوب تعرفه این سازمان انجام می‌دهد.
دارالترجم
بنچاق چیست؟
مدرکی است که حاوی  تمام جزئیات و متعلقات و مشخصات ملک از جمله کد انشعابات آب، برق و گاز  بوده و بصورت برگه ای به اندازه A2 در اختیار مالکین قرار می گیرد و به عبارتی پیش نیاز دریافت سند ملک است. 
اما در گذشته بنچاق به عنوان سند ملک اعتبار داشته و در زمان خرید و فروش املاک توسط افرادی مورد اعتماد و با سواد به صورت دستی نوشته و توسط طرفین مهر و امضا می شد. به عبارتی دیگر بنچاق در زمان قدیم همان سند منگوله دار بوده است که پس از بوجود آمد
ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی یکی از موضوعاتی است که در فرایند نقل و انتقال خودرو باید انجام شود. گرچه بین نیروی انتظامی و کانون سردفتران بر سر ثبت یا عدم ثبت سند خودرو اختلاف وجود دارد و نیروی انتظامی برگ سبز خودرو را ملاک مالکیت خودرو می داند، اما با این حال در مراحل نقل و انتقال یک ماشین، مراجعه به دفاتر اسناد رسمی کشور، لحاظ شده است و خریدار و فروشنده در هر صورت باید همزمان با هم به یکی از دفاتر رسمی اسناد مراجعه کنند و انتقال سند خودر
ترجمه‌ قانونی معتبر
اگر برای ترجمه مدارک خود نیاز به دارالترجمه رسمی دارید، ما یک دارالترجمه معتبر به شما معرفی می‌کنیم تا همه نیاز‌های شما را برطرف سازد.
سریع ترین، دقیق ترین و معتبر ترین ترجمه‌ها را می‌توانید از دفتر ترجمه ما بخواهید.
ما با درک حساسیت زمانی انجام امور اداری و حقوقی، اسناد و مدارک شما را در اسرع وقت ترجمه کرده و در اختیارتان قرار می‌دهیم.
اگر قصد تحصیل، زندگی یا کار در خارج از کشور را دارید ، ابتدا باید به فکر تهیه ترجم
ترجمه رسمی اسناد و مدارک
عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی اعتبار دارند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.
در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید.برای ترجمه رسمی، مدارک و اسناد باید دارای شرایط لازم برای تایید توسط دادگستری و امور خارجه را داشته باشند.
ترجمه رسمی در دفتر ترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر ن
پلمپ دفاتر
جهت پیگیری می بایست به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir ( قسمت پیگیری دفاتر پلمپ ) مراجعه نمایید.
دفاتر پلمپ
الزام وجود دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت شرکت برای اظهار هزینه ها و درآمدهای خود وجود دارد. پس از آن شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شرکت‌ها در آن درج می گردد. بنابراین امکان هیچ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات در آن وجود نخواهد داشت.
ثبت بینش در ا
سند دفترچه منگوله دار
اسناد دفترچه ای منگوله دار همانطور که از اسم آن مشخص است دارای چند برگ بصورت دفترچه هستند که توسط نخ و تکه ای سرب یعنی همان منگوله، پلمپ شده اند. این از اسناد جزو سندهای قدیمی به حساب آمده و برای املاک قدیمی شاهد آن هستیم. در اسناد دفترچه ای مشخصات تمامی مالکین قبلی، در یک ستون به طور کامل ذکر شده است. در حال حاضر به سبب معایب این نوع از اسناد،  سند های تک برگی که از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است، جایگزین آنها شده است
دفاتر پلمپ
دفاتر پلمپ
الزام تهیه ی  دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای همه ی  اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی بعد از به ثبت رساندن شرکت برای ارائه تمامی هزینه ها نیز وجود دارد.
ثبت بینش در این مقاله به پیگیری پلمپ دفاتر و همچنین هزینه دفاتر پلمپ قانونی خواهد پرداخت.روند آن به این صورت است که نخست همه صفحات شماره‌گذاری خواهد شد.
هزینه دفاتر پلمپ
هزینه های آن را میتوان به شکل اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکت ها پرداخت کرد.
در گام اول پرداخت
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقی، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقی، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت سفارت انگلیس می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مق
دارالترجمه چیست ؟ شاید برای شما جالب باشد بدانید دارالترجمه چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد ؟ 
دارالترجمه یا دفتر ترجمه رسمی، دفاتری هستند که اقدام به ترجمه مدارک ازدواج، تحصیلی و سایر اسناد و مدارک می نمایند. در دفاتر ترجمه رسمی در تهران افرادی مجرب با عنوان مترجم متون شما را از زبانی به زبان دیگر بر می گردانند. مراکز ترجمه رسمی بسیاری در تهران وجود دارند که مشغول فعالیت در زمینه ترجمه تخصصی به مشتریان خود هستند. اغلب افرادی که قصد مهاجر
راهنمای نحوه چیدمان دفاتر جهت صحافی
 
مجموعه ای که در پیش رو دارید ،شامل گزیده ای از اهم نکات راهبردی در تهیه و تنظیم دفاتر امتحانات و دفاتر ریز نمرات می باشد. که بر اساس نیاز مدارس و مشکلات آ نها در سال جاری و سالهای قبل فراهم شده است .سعی شده که با مستند کردن موارد به شماره بخشنامه های وزارتی و استانی و یا آیین نامه های موجود ،مسیری هموار فراهم شود تا معاونین و مدیران مدارس  بتوانند با رعایت دقیق ضوابط برای تهیه و تنظیم دفاتر مذ کور اقدام نم
در ترجمه رسمی انگلیسی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقی و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی انگلیسی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، مبا
هر شرکت‌ و یا فردی که فعالیت‌های بین‌المللی دارد و یا قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای خارجی را داشته باشد، بی‌شک نیاز به ترجمه رسمی مدارک پیدا کرده است و به دارالترجمه‌ها مراجعه می‌کند. در بسیاری از موارد فاصله زیاد دارالترجمه، شلوغی و تاخیر در تحویل مدارک مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. ترجمیک با همراهی معتبرترین دارالترجمه‌های ایران، آماده ارائه خدمات آنلاین ترجمه رسمی در سراسر ایران است. در این نوع خدمات شما بدون نیاز به ح
سوال اولی که در ذهن افراد جای می گیرد این است که دفاتر پلمپ یعنی چه ؟در واقع تمامی شرکت هایی که به ثبت رسیده اند در بازه های روزانه ، هفتگی ، ماهانه و سالیانه موظف به وارد کردن اطلاعات مربوط به حساب و کتاب های خود در این دفاتر می باشند .دفاتر حاوی اطلاعات مالی شرکت برای رسمیت شناخته شدن توسط ادراه دارایی ، باید پلمپ شوند .در واقع دفاتر زمانی پلمپ می شوند که توسط نماینده اداره ثبت شرکت ها امضا شوند .
 با پلمپ شدن دفاتر اطمینان حاصل می شود که گزار
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مقرر، درخواست و
 وبلاگ کمد بایگانی : 11راه مرتب کردن اسناد و مدارک

 
تا به حال برایتان پیش آمده است که
سند یا مدرکی را بخواهید و مجبور شوید برای پیدا کردنش همه جای خانه را زیر
و رو کنید و چند ساعت دنبال آن بگردید؟ اگر می خواهید دچار چنین مشکلی
نشوید این ۱۱ نکته را بخوانید و اسناد و مدارک شخصی تان را مرتب کنید:
 
۱) برای اینکه هنگام پیدا کردن مدارک
مهمتان، دچار استرس و سردرگمی نشوید، چند کشوی کوچک یا یک کمد طبقه بندی
شده را برای نگهداری آنها انتخاب کنید.
 
۲) ا
سند
رسمی در ماده 1287 قانون مدنی تعریف شده است و از آنجا که پیمان نیز علی
الاصول در نزد مامورین رسمی دولت و در حدود صلاحیت آنها و بر طبق مقررات
قانونی تنظیم می شود از این حیث سند رسمی تلقی شده و واجد برخی از آثار
حقوقی و قانونی مترتب بر اسناد رسمی خواهد بود از جمله اینکه امضاء کننده
ذیل قرارداد ( پیمان ) نمی تواند نسبت به مفاد پیمان یا امضاء خود ادعای
انکار یا تردید نماید بلکه در اینخصوص فقط ادعای جعل پذیرفته می شود و
همچنین تاریخ مندرج در سند
در ترجمه رسمی انگلیسی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقی و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی انگلیسی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، م
ابطال سند ملکی
سند ملکی چیست؟
سند ملکی سندی رسمی و قانونی است که سازمان ثبت اسناد و املاک صادر می‎کند و جزء اسناد رسمی می‌باشد. بنابراین سند ملکی در هر شرایطی که باشد، از اعتبار قانونی برخوردار است.
دلایل ابطال سند ملکی
طبق ماده 190 قانون مدنی، عدم تحقق شرایط صحت و درستی قرارداد خرید و فروش یکی از دلایل بی‌اعتباری سند ملکی است، مانند: عدم مالکیت فروشنده، جعل سند انتقال مالکیت، عدم اهلیت یکی از دو طرف معامله کننده، نبود امضای خریدار یا فروشن
صورت مغایرت بانکی لیستی است که در مقاطع مختلف توسط دارندگان حساب بانکی تهیه و موارد مغایرت و اختلاف بین اسناد حسابداری صادره توسط آنها و اسناد حسابداری توسط بانک (بابت واریز، برداشت یا پرداخت وجه) در آن منعکس و پیگیری لازم جهت رفع موارد اختلافی (اقلام باز) بین مانده حساب بانک نزد دفاتر موسسه و مانده حساب نزد بانک صورت می‌گیرد.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: مغایرت بانکی و نحوه تهیه آن
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
دارالترجمه چیست
اگر بخواهیم دارالترجمه را در یک جمله خلاصه کنیم می توان گفت دارالترجمه سازمان و یا موسسه ای زیر نظر دادگستری است که وظیفه ی آن ترجمه از زبان مبدا به زبان مقصد می باشد , به عنوان مثال یک دارالترجمه ی انگلیسی وظیفه دارد که تمامی اسناد و مدارک رسمی و غیر رسمی را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کند و به مشتری ارائه دهد.
نکته ای که وجود دارد این است که دارالترجمه ی انگلیسی حق ترجمه ی مدارک به زبان های دیگری را ندارد حتی اگر به
دارالترجمه چیست
اگر بخواهیم دارالترجمه را در یک جمله خلاصه کنیم می توان گفت دارالترجمه سازمان و یا موسسه ای زیر نظر دادگستری است که وظیفه ی آن ترجمه از زبان مبدا به زبان مقصد می باشد , به عنوان مثال یک دارالترجمه ی انگلیسی وظیفه دارد که تمامی اسناد و مدارک رسمی و غیر رسمی را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کند و به مشتری ارائه دهد.
نکته ای که وجود دارد این است که دارالترجمه ی انگلیسی حق ترجمه ی مدارک به زبان های دیگری را ندارد حتی اگر به
در ترجمه رسمی آلمانی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقی و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی آلمانی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی آلمانی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی آلمانیمدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، مبایعه
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
دارالترجمه زبان
دارالترجمه زبان زیر نظر اداره کل اسناد امور مترجمان رسمی قوه قضائیه، در زمینه ترجمه رسمی و ترجمه اسناد، ترجمه مدارک تحصیلی، ترجمه مدارک و ترجمه شناسنامه فعالیت می‌نماید.
دارالترجمه رسمی یا دفتر ترجمه رسمی هماترنس
سابقه طولانی، کیفیت و دقت در ترجمه رسمی، همراه با قیمت مناسب و مصوب و استفاده از کادر مترجمان مجرب، سبب جلب اعتماد مشتریان به این دارالترجمه زبان ( دفتر ترجمه رسمی ) در طول سالها فعالیت خود گردیده‌ است.
فعالیتها
شرکت های تجاری طبق قانون تجارت ملزم به داشتن دو دفتر می باشند .شرکت هایی که دربرگیرنده قوانین مالیاتی هستند باید به پلمپ دفاتر مالیاتی خود بپردازند .
دفتر روزنامه :دفتری که در آن همه ی اطلاعات از قبیل داد و ستد ها ، بدهی ها ، مطالبات و … نوشته می شود .
دفتر کل :به دفتری که در آن کلیه اطلاعات شامل معاملات انجام گرفته در طول ۱ هفته توسط تاجر به صورت خلاصه وارد می شود .
نحوه پلمپ دفاتر مالیاتی
شرکت های تجاری برای ثبت بسیاری از اطلاعات به دفاتر کا و
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی عم
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
تکنولوژی اسکن اسناد و مدارک  اسکن داک دات بلاگ یکی از بزرگترین  و سریع ترین سیستم های پیشرفته  اسکن و تصویر برداری دیجیتال را  در کشور در اختیار دارد که هم اینک سازمان های بسیاری خدمات |اسکن سازمانی|بایگانی دیجیتال | اسکن اسناد و مدارک مالی|اسکن مدارک دانشگاهی | اسکن کتاب خانه های بزرگ| را در این  مرکز انجام می دهند .
ادامه مطلب
زمانی که مقصد مطالعه سازمان یا موسسه ای باشد میتوان از منابعی نظیر اساسنامه ها، آیین نامه ها، بولتن ها، گزارش های مربوط به فعالیتهای نظام شده، اسناد اعضا و مراجعان، انتشارات موسسه، قرارداد ها و گزارشهای مربوط جراید بهره گرفت.۳. منابع رسمی و غیر رسمی :منابع رسمی به آن دسته از مدارکی گفته میشود […]
ادامه مطلب
مراکز پلیس + 10 بوشهر کجاست؟
دفاتر پلیس +10 خدمات گوناگون و گسترده ای را ارائه می دهند  و برای هر کدام از ما حداقل یکبار اتفاق افتاده که برای انجام خدمات خاصی به این دفاتر مراجعه کنیم.در جدول زیر آدرس پلیس+10 بوشهر برای راحتی هرچه تمام تر شما، به همراه تلفن پلیس+10 بوشهر جمع آوری شده است
1⃣ سند رسمی: طبق ماده ۷۰ قانون ثبت سندی که مطابق قانون به ثبت رسیده باشد، رسمی است و تمام محتویات و امضاهای مندرج در آن معتبر خواهد بود؛ مگر آن که جعلیت آن ثابت شود. بنابراین تنها با اقامه دلیل می‌توان علیه سند رسمی ادعای جعل کرد و انکار و تردید نسبت به آن پذیرفته نخواهد بود. ماده ۲۱۹ قانون آیین دادرسی مدنی می‌گوید؛ ادعای جعلیت نسبت به اسناد و مدارک ارائه‌شده باید برابر ماده ۲۱۷ این قانون با ذکر دلیل اقامه شود، مگر اینکه دلیل ادعای جعلیت بع
اسناد تجاری و انواع آن
در تعریف اسناد تجاری ، مطابق ماده ١٢٨٤ق.م سند عبارت است از نوشته ای که در مقام دعوی یا دفاع قابل استناد است و در عالم حقوق سند دو نوع است
١)سند رسمی
٢)سند عادی.
سند رسمی در دفاتر رسمی و نزد مامور رسمی و طبق مقررات تنظیم میگردد. مانند سند ازدواج   اما سند عادی به وسیله افراد تنظیم می شود و مامور رسمی در تنظیم آن دخالتی ندارد. مانند قولنامه هایی که در دفاتر املاک تنظیم می گردد. اصل بر عادی بودن اسناد است و در تقسیم بندی کلی
 
دوره آموزشی رایگان اسناد دریافتنی یک دوره مجازی برای معرفی انواع عملیات بر روی اسناد دریافتنی میباشد که با گذراندن این دوره به عملیات مربوط به اسناد دریافتنی و نحوه ثبت این عملیات آگاه میشوید و یک قدم دیگه در جهت رسیدن به قله موفقیت در حسابداری حرفه ای رو طی میکنید . امیدواریم که این دوره رایگان مورد پسند و یادگیری شما قرار بگیره و در زندگی شغلی شما مورد استفاده باشد.گروه آموزش استار حساب رو از نظرات پر مهرتون بی نصیب نزارید
 
مشاهده دوره
مراحل سفر به ایتالیا
نیت سفر
تهیه چک لیست مدارک
ترجمه مدارک
دریافت وقت از پارت ویزا
ارائه مدارک به سفارت
منتظر جواب ویزا شدن
دریافت ویزا
تهیه بلیط
تهیه هتل
قبل از سفر به ایتالیا حتما از آثار باستانی شهر محل سکونت با خبر باشید
 
ادامه مطلب
ثبت سند در حسابداری
سند حسابداری در ابتدا به برگه ای گفته
میشود که رویداد مالی در آن نوشته شده و شرح جزییات آن داده میشود در
گذاشته همه امور مربوط به حسابداری و اسناد مربوط به آن به صوت دستی و سنتی
انجام میشد اما با پیشرفت تکنولوژی و علوم مربوط به این حرفه روش های دستی
آرام آرام مسوخ گردید و شرکتها و بنگاههای اقتصادی ترجیح دادند با علم روز
پیش رفته و از روشهای جدید برای انجام و رتق و فتق مسایل مالی خود استفاده
نمایند . سند حسابداری می تواند
ثبت سند در نرم افزار حسابداری
سند حسابداری در ابتدا به برگه ای گفته میشود که رویداد مالی در آن نوشته شده و شرح جزییات آن داده میشود در گذاشته همه امور مربوط به حسابداری و اسناد مربوط به آن به صوت دستی و سنتی انجام میشد اما با پیشرفت تکنولوژی و علوم مربوط به این حرفه روش های دستی آرام آرام مسوخ گردید و شرکتها و بنگاههای اقتصادی ترجیح دادند با علم روز پیش رفته و از روشهای جدید برای انجام و رتق و فتق مسایل مالی خود استفاده نمایند . سند حسابداری م
معمولاً ترجمه رسمی اسناد ، ترجمه رسمی مدارک ، ترجمه رسمی متون ، ترجمه رسمی مقالات ، ترجمه رسمی انگلیسی به فارسی ، ترجمه رسمی فارسی به انگلیسی، ترجمه مقالات دانشجویی و حتی ترجمه رسمی وب سایت مهمترین نیازی است که  تعداد بسیار زیادی از سازمان‌ها، شرکت‌ها و دانشگاهیان برای انجام فعالیت‌های خود جهت ارتباط با خارج از کشور دارند. دارالترجمه رسمی اساتید (دفتر ترجمه رسمی شماره 690 تهران) با بهره مند بودن از مترجمان رسمی و تایید شده قوه قضاییه آ
دانشجویان گرامی،محتوای این فایل شامل جزوه حسابرسی 2 ویرایش سال 98 در 84 صفحه با کیفیت عالی بصورت تایپ شده می باشد که پس از پرداخت انلاین ،می توانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
فهرست مطالب جزوه حسابرسی 2 :
فصل اول: کلیات
فصل دوم: موجودی نقد
فصل سوم: سرمایه گذاری
فصل چهارم: حساب ها و اسناد دریافتنی
فصل پنجم: موجودی جنسی
فصل ششم: دارایی ثابت
فصل هفتم: بستانکاران و سایر اقلام بدهی
فصل هشتم: دیون با کارمزد و بدهی احتمالی
فصل نهم: حقوق صاحبان سه
در تترجمه رسمی آلمانی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقی و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی آلمانی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی آلمانی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی آلمانی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، مبایعه
در ترجمه رسمی آلمانی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقی و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی آلمانی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی آلمانی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی آلمانی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، مبایعه ن
تمامی اسناد و مدارک رسمی پس از ترجمه در یکی از دفاتر ترجمه رسمی قابلیت اخذ مهرهای دادگستری و امور خارجه را دارند , و اسناد غیر رسمی تحت هیچ شرایطی به تایید این سازمان ها نمی رسد
دارالترجمه ها زیر نظر قوه قضائیه فعالیت می کنند و مشتریان می توانند بر حسب نیاز از دارالترجمه بخواهند تا پس از ترجمه ی مدارکشان به تایید دادگستری و امور خارجه نیز برسد
 
چرا به تاییدات دادگستری و امورخارجه نیاز داریم؟
تمامی مدارکی که به تایید این سازمان ها رسیده باشد
قصد تشکیل پرونده مالیاتی داری ؟ نمی دانی از کجا شروع کنی ؟
دعوتنامه اسناد و مدارک رسیدگی مالیاتی به شما ابلاغ شده ؟ نمی دانی در پاسخ باید چه مدارکی و چگونه ارائه دهی ؟
دعوتنامه اسناد و مدارک رسیدگی مالیاتی به شما ابلاغ شده ؟ نمی دانی در پاسخ  چه لایحه ای بنویسی ؟
برگ تشخیص مالیات مشاغل با مبلغ غیر واقعی به شماابلاغ شده ؟ نمی دانی چگونه از خود دفاع کنی ؟
تراکنش های بانکی شما دیده شده و در حال رسیدگی است؟ یا برگ تشخیص آن ابلاغ شده ؟ می خواهی مال
جزوه اصول دبیرخانه و بایگانی اسناد
دانلود جزوه اصول دبیرخانه و بایگانی اسناد مربوط به درس اصول بایگانی، در قالب فایل pdf و در حجم 26 صفحه. بایگانی به مفهوم فن طبقه بندی، تنظیم، نگه داری و حفاظت اسناد و مدارک بر طبق روشی معین به نحوی که در اسرع وقت و با کمال سهولت و با صرف حداقل زمان و ...
قصد تشکیل پرونده مالیاتی داری ؟ نمی دانی از کجا شروع کنی ؟
دعوتنامه اسناد و مدارک رسیدگی مالیاتی به شما ابلاغ شده ؟ نمی دانی در پاسخ باید چه مدارکی و چگونه ارائه دهی ؟
دعوتنامه اسناد و مدارک رسیدگی مالیاتی به شما ابلاغ شده ؟ نمی دانی در پاسخ  چه لایحه ای بنویسی ؟
برگ تشخیص مالیات مشاغل با مبلغ غیر واقعی به شماابلاغ شده ؟ نمی دانی چگونه از خود دفاع کنی ؟
تراکنش های بانکی شما دیده شده و در حال رسیدگی است؟ یا برگ تشخیص آن ابلاغ شده ؟ می خواهی مال
سایت ثنا یا عدل ایران را ممکن است بارها و بارها شنیده باشید یا جز افرادی باشید که به دلایلی نیاز به ثبت نام و ورود به این سامانه داشته باشید و حال به دنبال یافتن پاسخ این سوال باشید که مدارک ثبت نام سامانه ثنا چیست؟
چه مدارکی برای ثبت نام اولیه سامانه ثنا نیاز است؟
طیق آموزش های داده شده و توضیحات قسمت قبل برای انجام ثبت نام اولیه شما نیاز به مدارک زیر دارید :
1. شناسنامه
2. کارت ملی
3. قبض آب ، برق ، گاز یا تلفن محل سکونت : به جهت وارد کردن آدرس دقی
با استناد به اعلام اداره کل امور مالیاتی یزد؛ لیست مشاغل مشمول نصب و راه اندازی سامانه صندوق فروش به شرح ذیل به اطلاع میرسد؛
تالار پذیرایی، رستوران، چلوکبابی، اغذیه فروشی، فست فود، سفره خانه‌های سنتی و کافی شاپ‌ها، کترینگ‌ها و تهیه غذا، قهوه خانه، سالن غذا خوری و باغ تالارها، باغ سرا، طباخی، آش و حلیم پزی، جگرکی، کته کبابی، بریانی فروشی و مشاغل مشابه
مراکز اقامتی از قبیل هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، مهمان سرا، مسافر خانه، باغ ویلا، ا
گاوصندوق اداری لازمه هر کسب و کار و
سازمانی است که مدارک مهمی مانند اسناد مالیاتی، گمرک، بیمه نامه ها و سرمایه
گذاری ها و اسناد و مدارک کارکنان را نگهداری می کنند.
عموما صاحبان کسب و کار و مدیران به
اهمیت این اسناد به خوبی واقف هستند و در اغلب سازمان ها و دفاتر اداری یک
گاوصندوق اداری وجود دارد تا مدارک حیاتی و مهم آن سازمان را بتواند نه تنها در
برابر دستبرد و سوء استفاده های افراد بلکه در برابر عوامل بیرونی مثل آتش سوزی یا
حتی آب گرفتگی ها م
سوال های مالیاتی خود را از من بپرس !!
قصد تشکیل پرونده مالیاتی داری ؟ نمی دانی از کجا شروع کنی ؟
دعوتنامه اسناد و مدارک رسیدگی مالیاتی به شما ابلاغ شده ؟ نمی دانی در پاسخ باید چه مدارکی و چگونه ارائه دهی ؟
دعوتنامه اسناد و مدارک رسیدگی مالیاتی به شما ابلاغ شده ؟ نمی دانی در پاسخ  چه لایحه ای بنویسی ؟
برگ تشخیص مالیات مشاغل با مبلغ غیر واقعی به شما ابلاغ شده ؟ نمی دانی چگونه از خود دفاع کنی ؟
تراکنش های بانکی شما دیده شده و در حال رسیدگی است؟ ی
. گفته شد سند بیع قطعی اموال غیر منقول اعم از زمین , خانه و آپارتمان ...از شایع ترین اسناد در دفترخانه هاست به همین لحاظ آشنایی اجمالی و کلی در مورد این سند برای همگان ضروری است در قسمت اول این مبحث توضیحاتی در مورد عنوان سند خدمت دوستان عرض کردم و در ادامه قبل از ورود به متن حقوقی به مدارک و مستندات لازم برای تنظیم سند اشاره می کنم .مدارک و مستندات لازم 1- اصل سند تک برگی به نام فروشنده ( چنانچه تاریخ آخرین نقل و انتقال ملک قبل از 25/7/90 باشد انتقال
پلمپ دفاتر ۹۸   یکی از مهمترین و اولین اقداماتی می باشد که بعد از ثبت شرکت باید در مورد آن آگاهی داشته باشید و آن را انجام دهید. در واقع باید بدانید پلمپ دفاتر ۹۸  یکی از قوانین به شمار می رود که شرکت شما اگر در حال فعالیت باشد و یا حتی در حال فعالیت نباشد شما باید این اقدام را انجام دهید. در واقع باید بدانید لفظ پلمپ به معنی مهر کوچک می باشد که بعد از بستن یک مکانی و جایی به آن یک نخ وصل می کنند تا کسی به آن دست نزند. بنابراین پلمپ به معنی تعطیل
زن مردی که به توافق میرسند وتصمیم میگیرند که طلاق بگیرند با در دست داشتن مدارک لازم برای ارائه به دادگاه برای اجرایی کردن طلاق باهم به دادگاه رفته واین مدارک را ارایه میدهند ودادخواست خود را اعلام میکنند این مدارک را در سایت چطور جستجو کنید

مدارک لازم برای درخواست طلاق توافقی

کارت ملی؛
شناسنامه؛
سند ازدواج (عقدنامه) زوجین.
زوجین باید هردو باهم با در دست داشتن مدارک فوق‫الذکر در تهران به دفتر خدمات قضایی و در شهرستان به واحدِ ثبت دادخواست
گاهی ممکن است فروشنده خانه را  به چندین نفر بفروشد. برای جلوگیری از این اتفاق، پس از تنظیم مبایعه نامه،  فروشنده و خریدار، به بنگاه ‌های معاملات ملکی رسمی می‎روند تا مبایعه  نامه خود را در سیستم جامع ثبت کنند.
  
انتقال سند ملک یکی از مهم ترین چالش  هایی است که اشخاص بعد از پیدا کردن ملک مورد نظر با آن مواجه هستند.  افراد باید طبق ضوابط و مقرراتی که در قانون مشخص شده عمل کنند تا دچار  مشکلات و دردسر های بعدی نشوند. در مجله دلتا به بررسی موارد
ثبت درخواست پلمپ دفاتر
نکاتی درباره ­ی ثبت درخواست پلمپ دفاتر
ثبت درخواست پلمپ دفاتر یکی از شاخص ترین کار ها برای انجام مقدمات رسمی است که با دقت به حساسیت آن بایستی در وقت بهتر و با آمادگی کامل خود نسبت به تنظیم آن عمل مناسب را به اجرا برسانید. تا در این موقعیت با مشکلی روبرو نباشید. حتما پیش از آغاز سال تجاری نو باید با رفتن به سامانه ثبت شرکت نسبت به تکمیل اظهارنامه درخواست پلمپ دفاتر و ثبت نام آن عمل نمایید. اگر در صورتی فردی قصد این را دا
آشنایی با برخی اصطلاحات
مبایعه نامه
مبایعه نامه به معنی قراردادی است که بین خریدار و فروشنده بسته می شود و به موجب آن ملکی خرید و فروش شده و توافقاتی به صورت مکتوب بین طرفین معامله شکل گرفته است. بر اساس این قرارداد هر یک از طرفین بایستی به توافقات انجام شده و ذکر شده در قرارداد پایبند باشد. باید توجه داشت که در صورت عدم تعهد هر یک از طرفین قرارداد، تعهدات ذکر شده و حقوق شخص مقابل، قابل پیگیری است.
 
 
قولنامه
قولنانه نیز بسیار مشابه مبایع
آشنایی با برخی اصطلاحات
مبایعه نامه
مبایعه نامه به معنی قراردادی است که بین خریدار و فروشنده بسته می شود و به موجب آن ملکی خرید و فروش شده و توافقاتی به صورت مکتوب بین طرفین معامله شکل گرفته است. بر اساس این قرارداد هر یک از طرفین بایستی به توافقات انجام شده و ذکر شده در قرارداد پایبند باشد. باید توجه داشت که در صورت عدم تعهد هر یک از طرفین قرارداد، تعهدات ذکر شده و حقوق شخص مقابل، قابل پیگیری است.
 
 
قولنامه
قولنانه نیز بسیار مشابه مبایع
دعوای ابطال سند مالکیت
سند مالکیت، سندی است که از نوع اسناد رسمی تلقی می‌شود. اسناد رسمی در مقابل اسناد عادی قرار دارند و به اسنادی گفته می‌شوند که توسط مأمورین رسمی و در حوزه صلاحیت آن‌ها تنظیم شده باشد. این سند دارای ستون‌هایی است که نقل و انتقالات در آن نوشته می‌شود. همچنین در این اسناد اوراق به صورت خط‌کشی شده می‌باشند و پلمپ شده اند. غالباً اسناد رسمی از اعتبار عمده‌ای برخوردارند؛ مگر اینکه بی‌اعتباری آن‌ها به طریقی آشکار شود.
مو
ترجمه اسناد
خیلی از افراد به منظور مهاجرت، ادامه تحصیل، یا شرکت در مناقصه و غیره نیاز به ترجمه اسناد  و برگردان متن پیدا می‌کنند. در این مواقع ممکن است ساعتهای زیادی به دنبال یک دفتر ترجمه رسمی یا دارالترجمه زبان تاییده شده جهت ترجمه مدارک خود صرف کنید. به دفتر ترجمه هماترنس مراجعه کنید تا با خاطری آسوده از بهترین کیفیت در خدمات ترجمه بهره‌مند شوید.
نکاتی پیرامون ترجمه رسمی اسناد و مدارک در غرب تهران
ترجمه مدارک و اسناد فقط بوسیله مترجمان
به استناد سایت آیین دادرسی دینا تطبیق خط ، مهر ، امضا یا اثر انگشت سند عادی یا سند رسمی که در دادگاه مورد اعتراض قرار گرفته با اسناد مسلم الصدور ، یکی از رایج ترین راه ها و روش های تشخیص اصالت سند در دادگاه می باشد ؛ بنابراین طرفی که باید اصالت سند یا جعلی بودن سند را اثبات نماید ، سند مسلم الصدوری را به دادگاه ارائه می کند که حسب مورد خط ، مهر یا امضای سند مورد اعتراض با خط ، مهر و امضای آن تطبیق داده شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه
مال یا شئیی یا سند متعلق به دیگری موضوع جرم تخریب است . به طور کلی موضوع جرم تخریب به سه گروه اموال و اشیاء و اسناد قابل تقسیم است .
--------------------------------------------------------------------------------
 
( الف ) به اعتبار مال ، اموال به اموال منقول و اموال غیر منقول و به اعتبار مالک ، اموال به اموال دولتی عمومی و شخصی و به اعتبار اسناد کتبی ، اسناد به اسناد رسمی و اسناد عادی طبقه بندی می شوند .
بین مال و شیئی ، رابطه عموم و خصوص وجود دارد ، به طوری که هر مالی شیئی است .
( ب )
ثبت شرکت در تهران
 
هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی  و حقوقی شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
 
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
 
 
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
 
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همر
سند تک برگی
به گفته وکیل ملکی صدور سند تک برگی  و مراحل گرفتن سند تک برگی در اداره ثبت انجام می‌شود که تماماً به‌ صورت مکانیزه و الکترونیکی است و تمام مشخصات ملک و مالک به ‌طور دقیق و خوانا در آن درج‌ شده که خواندن و کنترل آن برای مردم راحت شده است.یکی از دلایلی است که جعل این اسناد را مشکل ساخته است و به همین خاطر است که تبدیل سند منگوله‌دار به سند تک برگی پیشنهاد مناسبی برای صاحبان ملک است. سندهای منگوله ‌دار قدیمی دفترچه ‌ای به علت ایمنی
زبان
در طول تاریخ همواره مهمترین ابزار ارتباطی میان انسان‌ها بوده است. امروز
که دامنه ارتباط میان جوامع بسیار عمیق و پیچیده شده است، ترجمه متون بیش
از پیش اهمیت یافته است. دفتر ترجمه رسمی دکتر محمدرضا  مجتهدی 
با سابقه‌ای طولانی در امر ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان ترکی استانبولی مفتخر است . این دارالترجمه با کد
دفتر 85 و با حضور  کادر مجربی از مترجمین ترکی استانبولی و انگلیسی ، به صورت اختصاصی به ترجمه رسمی تمامی اسناد و مدارک به  زب
اسناد و مدارک مثبته چیست؟
اسناد و مدارک مثبته اسناد و مدارک نشان‌دهنده وقوع رویداد مالی هستند و با استفاده از آن‎ها می‎توان رویداد مالی را شناسایی، اندازه گیری و ثبت نمود. رویداد مالی به رویدادهایی گفته می‎شود که باعث تغییر در دارایی، بدهی یا حقوق صاحبان سهام واحدهای اقتصادی می‎شود. با استفاده از قابلیت شناسایی در اسناد و مدارک مثبته می‎توان به نوع رویداد مالی و زمان وقوع آن پی برد. با استفاده از قابلیت اندازه گیری می‎توان معادل ریالی
به گزارش خبرگزاری ها ضلع شمال غربی میدان حسن‌آباد، در شامگاه چهارشنبه ۲۶ تیر، سوخت و بیشتر توجهات به این حادثه معطوف به خساراتی بود که به این میدان بلحاظ یک اثر تاریخی وارد شد اما به نظرم توجه کافی حداقل در مورد یکی از قدیمی ترین دفاتر اسناد رسمی یعنی بدفترخانه 39 تهران که بیش از 70 دفتر جاری آن بکلی نابود شد مغفول ماند به خاطر دارم در یک تماس تلفنی با یکی از همکاران سردفتر تک رقمی دفترخانه های تهران که از مشکلات بایگانی و کمبود جا گله داشت ن
برای اخذ ویزای کشور عمان به دوصورت میتوانید عمل کنید:۱.قبل از سفر به عمان بصورت الکترونیکی از طریق آژانس ها و دفاتر گردشگری:مدارک مورد نیاز تصویر پاسپورت و یک قطعه عکس پرداخت هزینه مدت زمان صدور :۳ الی ۵روز کاری۲.هنگام ورود به کشور عمان در فرودگاه مقصدبا اخذ بلیط و سفر به عمان(شهر مسقط)در فرودگاه با ارائه بلیط و پاسپورت میتوانید ویزای ده روزه و یا یکماهه با پرداخت هزینه دریافت کنبدمنوط به تمکن مالی به ازای هر روز اقامت ۵۰دلار ویزای اخذ شده ق
طلاق توافقی تسوط "وکیل طلاق توافقی " حدود اختیارت وکیل در اینگونه طلاق ها چه مقدار است ؟ طلاق توافقی چیست ؟ وکیل در طلاق توافقی چه می کند
بر طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق با زوج (مرد) است ولی زوج می تواند با مراجعه
موسسه حقوقی عادل یار - وکیل طلاق توافقی
بر طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق با زوج (مرد) است ولی زوج می تواند با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی به هر کسی که تمایل داشته باشد (از جمله زوجه) وکالت در طلاق دهد. به عنوان مثال و آنچه که
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هرساله یک الی دو بار اقدام به برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی می کند و تنها کسانی می توانند در این آزمون شرکت کنند که از جانب یک سردفتر اسناد رسمی معرفی شده باشند . ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی روند منظم و از پیش تعیین شده ای ندارد اما در سال گذشته ثبت نام این آزمون در اسفند ماه انجام گرفت . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید
نکاتی که برای یک معامله بی‌دردسر باید بدانیم
بر
اساس این گزارش تنظیم سند در روابط اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی افراد یکی
از زمینه‌های بروز اختلاف و تشکیل پرونده در محاکم است. با وجود قوانین
مناسب در این حوزه، بسیاری از افراد جامعه به دلیل اعتماد به فرد مقابل، از
تنظیم سند رسمی چشم پوشی کرده و با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.
از
نظر قانون، اسنادی که در اداره ثبت اسناد و املاک یا دفاتر اسناد رسمی یا
نزد مامورین
ادامه مطلب
مزیت سیستم آرشیو ریلی برقی نسبت به بایگانی ریلی مکانیکیاگر شما در پیرامون شغل خویش پرونده،کاغذو زونکن های بسیاری دارید و در پیدا کردن جا برای آنها مبتلا دشوار هستید چند راه پیشروی شما پیمان دارد،دسته بندی کنید اما گاهی اوقات شما چاره ای ندارید جز اینکه این کاغذها و پرونده ها را در کمدهای مخصوص بایگانی ذخیره کنید. نگهداری از اسناد و اوراق کار زیاد سختی است چنانچه اگر بخواهیم خیلی تند به هر کدام از این اسناد و اوراق دسترسی پیدا کنیم باید آنه
فروش دستگاه کاغذ خردکن صنعتی و اداری با برند نیک ، مناسب برای ادارات ، سازمان ها ، بانک ها  و مراکز نظامی جهت امحای کاغذ ، سی دی ، زونکن و هارد ، با بهترین قیمت 
 
کاغذ خردکن صنعتی به خردکن هایی گفته می شود که برای خرد و نابود کردن مدارک و اسناد با حجم بسیار بالا استفاده می شوند.
 
مهمترین مشخصه کاغذ خردکن صنعتی به شرح زیر می باشد
کاغذ خردکن صنعتی میتواند تحت بار زیاد کار کند
کاغذ خردکن صنعتی میتواند حجم بالای اسناد را خرد کند.
مشتریان کاغذ خر
همه ی موسسات غیرتجاری و سازمان هایی که
قوانین مالیاتی شامل آنها میشود باید دفاتر قانونی که دفتر کل و
دفتر روزنامه میشود را از سازمان امور مالیاتی تحویل بگیرند و کلیه امور و
فعالیت های مالی خود را در آن بنویسند.
شرکت ها و موسسات غیر تجاری باید با در
نظر گرفتن آیین نامه های تحریر دفاتر قانونی ٫ تراکنش های مالی خود را
کاملا خوانا و بدون هیچگونه خط خوردگی به تحریر در بیاورند (این دفاتر
قانونی در اداره ی ثبت موسسات غیر تجاری و ثبت شرکت ها پلمپ
جهت اخذ ویزای سنگاپور میتوانید از طریق آژانس ها و دفاتر گردشگری بصورت الکترونیکی اقدام نمایید.مدت زمان اخذ ویزا از زمان اقدام ۳ الی ۵ روز کاری می باشد .مدارک مورد نیاز: *تصویر پاسپورت امضا شده*تکمیل فرم مربوط به ویزا*تصویر عکس رنگی ۳*۴ پشت زمینه سفید*پرداخت هزینه*ووچر هتل *بلیط
نحوه پذیرش شرکت ها در پارکفرایند عضویت یا پذیرش در پارک علم و فناوری مشهد و خراسان به چه صورت است ؟۱. کلیه متقاضیان حقیقی و حقوقی ضروری است از طریق سامانه فرایندهای پارک علم و فناوری خراسان نسبت به تکمیل فرم پذیرش برای عضویت در پارک اقدام نمایند.۲. پذیرش متقاضیان حقیقی در مرکز نوآوری و دوره رشد مقدماتی مراکز رشد میسر است و متقاضیان حقوقی امکان پذیرش در دوره رشد مراکز رشد و امور مؤسسات رادارند.۳. پس از تکمیل مرحله اولیه ثبت طرح و دریافت کد ره
یکی از پر شمار ترین اسنادی که در دفاتر اسناد رسمی تنظیم و ثبت می شود سند بیع املاک اعم از خانه و زمین و آپاتمان است در بادی امر شاید اینگونه به نظر برسد که با توجه به تراکم معاملات روزانه مردم و خرید و فروش ثبت چنین سندی راجع املاک در دفترخانه نیز خصوصیتی نداشته و نیازی به تبین بیشتر ندارد مع الوصف بنده بدون هرگونه اظهار نظر در این مورد به شرح مختصری از تشریفات لازم برای تنظیم این سند پرداخته قضاوت نهایی را به عهده دوستان خواننده می گذارم.
1- غ
سلام 
امروز میخوایم برخی سایت حقوقی را به شما معرفی کنیم تا با اطلاعات موجود در سایت به حل مشکلات تحصیلی شما کمک کرده باشیم .
مال منقول و انواع آن
نحوه ارائه پیوست های دادخواست
سایتی در مورد مال منقول 
پیوست های دادخواست چیست
اطلاعاتی در مورد مال منقول و انواع آن
اسناد ضمیمه شده در دادخواست
مال منقول
سایتی در مورد اسناد ضمیمه شده 
انواع اموال منقول
اطلاعاتی در مورد گواهی برابر با اصل اسناد دادخواست
مثال برای مال منقول
گواهی برابر با اصل
با آزاد شدن سهام عدالت بسیاری از افراد تصمیم دارند خودشان اختیار سهامشان را در دست گرفته و آنرا وارد بورس کنند. بر اساس قانون بورس، برای حضور در بازار و انجام معامله هر فرد نیازمند یک کد بورسی است. کدی که همانند کد ملی یکتا بوده و مختص یک نفر است. این کد از سه حرف فارسی و ۵ رقم تشکیل شده است و توسط کارگزاری صادر می شود.
متقاضیان ورود به بورس بعد از دریافت کد بورسی ( که کد سهامداری نیز نامیده می شود) می توانند از طریق نرم افزار معاملات آنلاین نیز ب
نحوه پذیرش شرکت ها در پارکفرایند عضویت یا پذیرش در پارک علم و فناوری مشهد و خراسان به چه صورت است ؟۱. کلیه متقاضیان حقیقی و حقوقی ضروری است از طریق سامانه فرایندهای پارک علم و فناوری خراسان نسبت به تکمیل فرم پذیرش برای عضویت در پارک اقدام نمایند.۲. پذیرش متقاضیان حقیقی در مرکز نوآوری و دوره رشد مقدماتی مراکز رشد میسر است و متقاضیان حقوقی امکان پذیرش در دوره رشد مراکز رشد و امور مؤسسات رادارند.۳. پس از تکمیل مرحله اولیه ثبت طرح و دریافت کد ره
ماده ١٨٧ - درکلیه مواردی که معاملات موضوع فصل چهارم از باب دوم و همچنین فصول اول و ششم باب سوم این قانون به موجب اسناد رسمی صورت می‌گیرد صاحبان دفاتر اسناد رسمی مکلف اند قبل از ثبت و یا اقاله یا فسخ سند معامله مراتب را به شرح و مشخصات کامل و چگونگی نوع و موضوع معامله مورد نظر به اداره امور مالیاتی محل وقوع ملک ویا محل سکونت مودی حسب مورد اعلام و پس از کسب گواهی انجام معامله اقدام به ثبت یا اقاله یا فسخ سند معامله حسب مورد نموده وشماره و مرجع صد
 
17 موردی که باعث رد دفاتر قانونی توسط بازرسان اداره مالیات میشود شامل موارد ذیل است :
 
1-دفاتر اگر با مداد نوشته شده باشند توسط ماموران اداره مالیات رد میشود .
2-دفتر روزنامه و دفتر کل اگر قبل از هر گونه ثبت رویدادهای مالی به تایید ثبت اسناد یا ماموران مالیاتی نرسیده باشند رد می گردد .
3-چند برگ دفاتر قانونی دفتر روزنامه یا دفتر کل کنده شده باشد .
4-اگر ثابت شود فعالیت مالی وجود داشته که در دفتر ثبت نشده باشد دفاتر قانونی رد میگردد .
5-ثبت رویداده
جعل اسناد و مدارک از جمله جرم هایی به شمار می رود که باعث از میان رفتن اعتماد عمومی
و در کل ایجاد اخلال در نظم کلی کشور شده و بدین ترتیب یک ناکارآمدی اجتماعی بر جامعه حاکم می شود.
 
این جرم در کل باعث عدم اعتماد و اطمینان در میان مردم می شود که بدین ترتیب آسایش عمومی سلب شده
و به مرور اعتماد میان مردم و سازمان ها کم شده و امنیت و سلامت درجامعه از بین می رود.
 

 
که همه ی این عوامل در کنار هم موجب ضررهای مادی و معنوی فراوان به افراد خواهد شد.
در سطو
ترجمه رسمی آلمانی عبارت است از ترجمه یک سند  و یا یک مدرک که از یک ارگان دولتی و یا شبه دولتی صادر گردیده به گونه ای که برای کلیه سازمان ها و ارگان ها مورد قبول و وثوق باشد .بنابراین در ترجمه رسمی آلمانی لازم است که از سوی مترجم رسمی آلمانی که مورد تایید قوه قضائیه بوده و صلاحیت ایشان توسط قوه قضائیه تایید گردیده
زمان انجام فرآیند ترجمه در دارالترجمه آلمانی
مدت زمان انجام ترجمه در دارالترجمه آلمانی و دریافت مدارک از دارالترجمه، بستگی به نوع
ترجمه رسمی آلمانی عبارت است از ترجمه یک سند  و یا یک مدرک که از یک ارگان دولتی و یا شبه دولتی صادر گردیده به گونه ای که برای کلیه سازمان ها و ارگان ها مورد قبول و وثوق باشد .بنابراین در ترجمه رسمی آلمانی لازم است که از سوی مترجم رسمی آلمانی که مورد تایید قوه قضائیه بوده و صلاحیت ایشان توسط قوه قضائیه تایید گردیده
زمان انجام فرآیند ترجمه در دارالترجمه آلمانی
مدت زمان انجام ترجمه در دارالترجمه آلمانی و دریافت مدارک از دارالترجمه، بستگی به نوع
الف) شخص حقیقی:1- مدارک مثبت هویت متقاضی ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)3- کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)4- نمونه علامت تجاری در کادر 10 در 10ب) شخص حقوقی:1- مدارک مثبت هویت مدیر عامل شرکت ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها